Lite små pyssel i småstad

Fredag. En hel vecka har gått, igen. Fort går de! Idag så har jag börjat sy på jackan, gjort allt som jag fått i uppgift av Anne och sen så har jag sytt ett foder till en kuvertväska som jag vävt och så har jag börjat sy på mitt tricot plagg som just nu ligger i tvätten så jag kan sy klart de på måndag. Så har hunnit med ganska mycke idag faktiskt. Jag och Cattis var in på en secondhandbutik på väg till skolan och jag fyndade mig en pälsjacka för 100-lappen. Najs ju! En svart, kort, söt.

Nu sitter jag här med datorn och tven och lite små projekt som ska sys för hand, men snart blir de nog sussning.

Just nu vill jag verkligen inte vara här. De bara kryper i kroppen. Jag vill åka HEM! Till Uppsala. Till alla. Till familjen. Till fest. Till folk. Till rörelse. Till jobb. Men nästa helg, då ska jag hem. Och imorgon känns de förhoppningsvis bättre och jag ska gå och simma. Har jag tur så kanske Lollo kommer också! Och då skulle vi på fest i Skövde. Men ser inte så ljust ut, men jag håller tummarna lite i smyg!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Förstår precis vad du känner... Man vill bara att det ska hända saker, spelar egentligen ingen roll vad.. bara det inte är så himla dött =S Men så blir det väl i en liten stad som denna...

Hoppas det blir fest för dig i Skövde ikväll! =D

2009-01-17 @ 10:47:16
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vi vart glada över att du besöker oss näsa helg iaf :D Hälsar tvillingarnaa vaah :D Hihi

2009-01-18 @ 23:52:26
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0