Lite skolsnack och hemlängtan

Skola idag såklart. Jackans flesta delar sitter ihop och är insydda och mönstret är ändrat så de passar till fodret sen. De går frammåt helt enkelt. Imorgon blir de nog inte så mycket tid till att sy på den, vi måste ju vara ute ur salen kl 1 för salen är upptagen. Så imorgon ska jag tvätta lite tyger och sy lite för hand här hemma tänkte jag. Vi skulle få lite information av någon också om design utbildningar utomlands, de ska bli skoj och höra lite om de!

Har ju kollat massa om flera utbildningar nu, forsättnings kurser och sånt. Och en som jag verkligen vill gå är Modefabriken, också på 1 år och den är i Malmö, inriktar sig mot oss som vill bli designers. Så den lät hur bra som hellst, massa kurser som jag vill gå hade de också! Jag vill bara veta om man kommer in eller vart man kommer in eller om man kommer in. Ska ju söka allt jag hittat typ, så de vore ju ganska sorgligt om jag inte kom in på någon! Haha... Man får ju hoppas!

Vill fortfarande åka hem till Uppsala. Och snart ska jag få göra de. Åker hem på torsdag eftermiddag, så då har jag hela 3 dagar i Uppsala. Känns så himla värt! Då ska de festas med älskade! :) WI! Bilen är lagad också! Åh så underbart! Tack daddi!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Söto, satsa på utbildningen i Malmö, då kommer jag o hälsar på så ofta jag kan, love Malmö ju!



Hihi

2009-01-19 @ 22:58:51
Postat av: Kristina

Vi längtar efter diiig :D

2009-01-21 @ 12:12:48
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0