Lite senare...

Jaha, de var den dagen. De gick ju sjukt fort. De blev ingen skola heller. Stannade hemma och segade framför datorn och tven istället, vettigt värre... Hm.. Sen tog jag mig faktist ett bad med hårinpackning och sånt mys. Nyskrubbad och fräsch tog jag mig till ica och pantade alla himla flaskor som jag hade samlat på mig och så shoppade jag bl.a. lite käk till kvällen och popcorn!

Nu har jag tjockat i mig massor med tacos och är sjukt mätt! Har bakat en kladdkaka också, vet inte riktigt hur jag ska orka äta något mera, men kanske om nån timme. Nu är de paus i Let's dance och efter de blir de film. Tror jag ska kika på Bangkok dangerous.

Väskan är fortfarande ouppackad, men imorgon tänkte jag ta tag i de.. Så ni vet.

Jag vill få moneysar nu så jag kan köpa lite nya blommor. Många dog ju redan innan jul, men då skulle jag ju åka hem inom kort så då sket jag i de, men nu vill jag ha lite blommor igen!

Nej nu börjar de igen! Trevlig fredags kväll till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0