Jackor is the shiet

Tillbaka i Skara och skolan. Det går fortfarande frammåt med jackan och jag har börjat planera mitt nästa plagg som är frivilligt. En jacka till. En ljusgul. Självklart vill jag väva tyget till den med, så nu har jag börjat planera en väv som jag ska göra på egen tid efter skolan. Men de ska bli kul, behöver nog inte lika mycket tyg nu heller. Vi får se! Spännande! Det har vart så himla kul att sy jackan, så jag ville helt enkelt göra en till! Och nu får jag väva lite också, fast jag har sömnad. Ser faktiskt fram emot de :) De är rätt skoj! Men dock inte förarbetet, men de får jag stå ut med.. Haha!

Idag slutade vi kl 1 och de har blivit lite film-mys här hemma. Startade med Eden Lake, nån skräckvariant, var väl sådär, sedan tog jag tag i att kolla på Hairspray som jag inte hade sett än. Den var mysig.

Har lagat mig lite käk och de verkar inte vara nått skoj på TV så de blir en tll film inom kort.

Mobilen har kommit också! Den blev ju dock levererad till hemmet i Uppsala, så jag får hålla mig tills nästa fredag! Spännande! Vill ha nu!

På torsdag ska jag och några brudar i klassen åka till Steneby och kika på lite textil och designlinjer där. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0