Inne i min bubbla

Nu sitter jag i skolan. Idag blev det ingeting vettigt gjort, snarare ogjort för jag pajjade mitt tricotplagg. Så har klippt nya dela och ska börja om, de måste ju torka först från tvättningen. Alltså kunde jag inte göra nått på den idag. Så har mest bläddrat i tidningar och suttit och snackat med klasskompisarna.

Sjukt oinspirerad. Helt inne i min egna lilla bubbla och försöker gräva och komma på nått bra. Men just nu är de stopp. Måste nog sätta mig ner och måla lite och kanske få igång min kreativitet igen. Kanske ska shoppa loss på lite tidningar och få lite inspiration, men hitta knappt nån tidning som jag kände för att kolla i, men får nog ta och skärpa till mig lite och chansa på nån. Jag behöver nog min sthlm-vecka som kommer inom kort!

Ikväll blir de tacos framfört tven, känns lagom ansträngande.

På söndag var planen att åka till Borås och kika på deras utbildningar. Kollade tåg och sånt nu, de va lite väl dyrt för att bara åka och kolla på utbildningarna (ca 400 kr), men vet inte om jag vågar ta bilen! Så vi får se hur de blir med den saken.

Imorgon ska de ju simmas som sagt, och då tänker jag ofta en massa och då kanske jag kommer på något bra igen! Vi ska ju göra en kollektion på ca 5 outfits som jag vill börja med, men som sagt, oinspirerad. Man ska ha ett märke och kundgrupp och massa sånt. Kul kommer de nog bli, men som sagt även här stopp.



Kommentarer
Postat av: Lisen

va duktig du är som simmar. Jag ska försöka få iväg mig sj till gymmet strax. tråkigt. . Snart kan jag få lägenheten som vi kollat på och anmält byte på. min hyresvärd behandlar bytet nu. :D då ska du komma o hälsa på när vi fått iordning allt !

2009-01-31 @ 09:34:17
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag vill också komma o äta tacos med dig snaaaaaaaaaaart!



Puss!

2009-01-31 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0