Godmorgon gott folk!

Nu har jag vaknat och väntar på att mitt te ska svalna lite så de blir drickbart. Jag har packat upp väskan också, de var de första jag gjorde när jag gick upp efter att ha tagit lite bildbevis på hur skönt de är att ligga kvar i sängen när man vaknar!

Efter jag klunkat i mig mitt röda te så ska jag bege mig till badhuset och simma! Har kollat upp öppettiderna och tydligen hade de öppet även på söndag, lite chockad faktist eftersom öppettiderna inte är de bästa i resten av stan. Jag tror jag har beslutat mig för att ta cykeln till badstället och sen om jag inte är hel slut ta en promenad lite senare på dagen, duktig ju! :) Eller ja vi får väl se hur duktig jag blir, men de är planen iallafall... Haha!

Hittade lite bilder från när jag och Sabina hade en rejäl dejt med indiskmiddag och bio. Så dom kan jag ju bjuda på nu, bättre sent än aldrig! Och som sagt bildbevis.



Kommentarer
Postat av: lisen

gottegris ;)

2009-01-11 @ 12:51:31
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0