En lördag i Skara

Började dagen med att börja kolla på en film, Gray matters hette den, den var rätt mysig faktiskt. Lagom ansträngande. Sedan vart de simning med Cattis, simmade 1 km idag och jag körde även ett besök i solaret, så himla skönt. Vardagslyx. Sen provade vi på ångbastun, de va helt läskigt, man såg ingeting och de va svårt att andas så de var ingen hit direkt. Är lite sugen på att prova på vattenruschkanan i badhuset. Haha! En vacker dag kanske.

Kom hem och käkade lite och kollade klart på de sista på filmen. Nu har jag precis bläddrat i Vouge collection som jag fick låna av Cattis. Inspirationen börja komma tillbaka litegranna iallafall... Ska ta och göra arbetet om silke/siden, eller börja iallafall. Sedan kanske jag ska måla. Får se hur jag känner när jag sätter mig med papper och penna, om de blir nått bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0