En liten snabbis

Idag var de skolan som gällde såklart. Alla mönsterdelar är nu utklippta och så har jag sicksackat runt allihoppa också, de tog tid och var sjukt tråkigt, men nu är de gjort och imorgon ska jag sy ihop lite delar och sen ska jag sy foder till mina kuvertväskor också! Iallafall en... Får se om jag hinner något mer.

Jag känner mig ganska duktig med min organisering vad gällande min jacka än så länge. Har numrerat och skrivit på alla mönsterdelar vad för del de är och att de är "puffjackan", jag har även skrivit ett A4 med vilka delar man ska ha för att mönstret ska vara fullständigt. Men resten av ordningen är KAOS. Måste skaffa pärmar. Minst 3 till ungefär.. Och då kan ni ju tänka er kaoset av papper och platsfickor... Skåpet är också sjukt stökigt, slängde bara in grejerna innan jullovet för vi skulle byta skåp med den andra gruppen... Ska ta tag i de med. Senast använd, överst. Organiserat kaos.

Har inte gjort så mycket mer än skolan, gick hem runt kl halv 7 och har väl käkat torsdagsmat, soppa och pannkakor. Ska nu kolla in och anteckna om diverse utbildningar jag vill gå så jag har en liten plan...

GRATTIS till Rebaz som fyller år idag :) Hoppas att du får lite tårta nu då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0