Duktiga jag liksom!

Nu har jag kommit hem och satt på potatism så nu står den och kokar och till blir de sill. Haha där fick jag till ett litet rimm!

Först cykla jag till badet, vilket jag tycker bara de är duktigt, sen simmade jag en hel kilometer. De kanske inte är så mycket, men för mej va de de, världens långsamaste simmare tror jag att jag är, tog mig 45 min att simma 1 kilometer, inte direkt världsrekord. Men de va ju faktist första gången, så vi får väl se om jag blir snabbare och får färre kallsuper, 4 stycken idag, fy! Hoppas inga ungar hade kissat i poolen idag, inga vuxna heller för den delen.... Sen tog jag mig en snabb bastutur och sen vart de lite snabb solning också, men de va skönt. Sen cykla hem då, världens motvind, kom ju knappt frammåt! Tack för den, som om jag inte redan va het slut i benen.

Känner mig faktist helt slut i hela kroppen, så de måste ju vart bra iallafall! De är ju inge jobbigt när man väl simmar, men när man går upp ur poolen känns de ju som om man väger en sådär 200 kg, lätt som en flodhäst, vad nu dom väger, men ja... Har shoppat frukt och grönsaker och lite naturgodis för lyx! Nu är de inte heelt tomt i mitt kylskåp längre, känns bra.

Får se hur kroppen mår imorgon då, när vi ska åka till GBG på studiebesök hela dagen. Hela klassen ska åka tillsammans, de ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Darling nästa gång ni skall till Göteborg, om det kommer en sån dag, då tycker jag vi skall försöka klämma in en snabbis fika!



<3

2009-01-11 @ 18:01:39
Postat av: Cassandra

Darling nästa gång du kommer till Göteborg, OM det kommer en nästa gång vill säga, då tycker jag vi skall försöka klämma in en snabbis fika!



<3

2009-01-11 @ 18:02:36
Postat av: Lisen

Robert hälsar att alla kissar i vattnet omedvetet, en kroppslig reaktion som människorna har :) ca en deciliter. Han jobbar ju på bad så vet d. haha yummie! btw. så va lägenheten dålig o de stank inrökt . bu va besviken jag blev

2009-01-11 @ 18:29:23
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Va duktig du är! =)

2009-01-11 @ 19:55:39
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Cattis

jag vill med simma! skrik till nästa gång du ska iväg :) jag har till och med provat min baddräkt för att jag har tänkt att jag ska ta mig iväg ^^ men aldrig tagit mig iväg (såklart...)

2009-01-11 @ 22:12:14
URL: http://katafalk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0