Mässor och full fart på fest

Idag vaknade jag starx efter kl 10 fast jag inte somnat före kl 4-5. Men de var bara att gå upp.

Mamma och jag åkte på en antik och symässa här i Uppsala och Fyrishov. Det var faktist kul att kolla på allt. Men de blev inte så mycket inhandlat., 2 st stora svarta knappar. Efter de blev de lite handlande inför tacoskvällen som komma skall. Morfar, farmor och farfar ska komma hit och käka tacos och kolla på melodifestivalen. Jag deltar i tacosen och sen kommer de bli fest för mej. Idag igen! WI! Lyx!

Gårdagens utgång var helt sjukt kul! Det var bästa kvällen på länge trots att Rebaz fick lite för mycket av de goda i slutet. Men tycks alltid ha de så himla skoj med Anna och Rebaz. Bästa paret ever! Man känner sig aldrig som tredjehjulet eller nått. Helt sjukt underbara är dom iallafall! Lyx på mej som känner dom liksom! Hade ju kameran med mig och allt. Nyladdad var den när jag åkte hemifrån, men den måste satts igång av sig själv under färden (alltså hela vägen från Skara..) och laddat ur sig. Slut på batterit. Sämst! Hade många 'kodak-moment' under kvällen vill jag lova. Men dom får jag hålla för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0