On fire

Idag har jag vart lite duktigare. Jag har fixat med knäppningen så nu är knäppknapparna påsatta och sedan har jag fixat med praktikuppgiften och provtryckt mitt tryck, de blev bra, mycket bättre än väntat. Nu ska jag snart slänga in LP-skivor i ungnen så dom blir mjuka och sedan ska de klippas till innehåll i mina knappar, som jag ska klä med samma tyg som jackan är. Jag har även hunnit fixa lite med min kommande väv,(varpat) trådarna är upplindade och nu ska de bara in i vävstolen och fixas och donas, sen är de bara köra igång..!

Jag känner mig mer engagerad och nu ska de sättas fart! Och nu när jag äntligen är lite on fire så ska vi självklart på studiebesök imorgon i Borås. Men de kommer säkert bli skoj!

Nu börjar Navy CIS och sen är de nått helt nytt The mentalist, så de ska väl få en chans! De blev ingen film idag heller, har ju vart sjukt filmsugen de senaste dagarna! Men till helgen får de nog ta att bli lite filmmys! Och då ska jag få simma också! De ser jag fram emot! Haha de är tisdag och planerar redan helgen.. Men veckorna går ju så sjukt fort..!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Duktig du är! =D

2009-02-17 @ 20:36:28
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Nu blev jag jätte nyfiken på hur resultatet blir med LP-skivorna som innehåll i knapparna :D Du får lägga upp lite bilder på vad du designat på senaste gumman!



Puss

2009-02-17 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0