Första dagen på praktiken

Första dagen på Designhallarna/Trendgruppen. Färden gick bra och jag kom fram i tid. Själva arbetet jag gjort kändes ganska mycket som ett sekreterar jobb, men de känns skönt att kunna hjälpa till och inte bara vara i vägen. Jag har bl.a. fixat med inbjudningar, kontakt registret har fyllts på och så har jag gjort oss av med en hel del ölflaskor. Lite småjobb sådär, dom har mycket att göra. De mailas, rings och fixas och donas mest hela tiden. Alla var snälla och trevliga, så de va ju skönt! Lunchade på ett litet Italienskt ställe, de va mysigt.

De är ju så sjukt mysigt i Sthlm. Jag vill bo här! Skulle bli värsta fikamänniskan här ju, hur mycket mysiga ställen som hellst!

Åkte direkt hem idag och tänkte att jag skulle måla lite, så jag ska nog ta tag i och göra de nu. Mormor hade lite roliga inrednings- och designböcker som jag hittade i bokhyllan som jag kikat lite i också!

Bara så ni vet så vill jag ha en semla.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Va bra att första dagen gick bra gumman! Köp dig en semla imorn efter lunch :D



Pussa!

2009-02-10 @ 23:12:51
Postat av: Petra

Din praktikplats låter skoj, kul att du trivs i Stockholm också!!

2009-02-11 @ 09:22:11
URL: http://merengue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0