Segisdag

Så idag är de måndag. Segt. Trött som bara den var jag när jag tvingade mig upp ur sängen.

Skola. Idag har jag klippt ut foderdelarna, så imorgon blir de till att börja sy ihop dessa. Har även räknat ut tillsammans med Gunnel och Anne hur mycket garn jag behöver till min lilla väv som ska sättas upp snart. Denna ska bli 4 meter lång i ljusgul bomull. Sedan var de formgivning, men de blev mest leta inspiration eftersom den inte riktigt kommit tillbaka till mig än. Men snart kanske? Hoppas! Sedan har jag gjort lite på mitt tricotplagg, så nu är jag tillbaka där de gick åt skogen sist om inte lite längre fram och nu är de bra. Lite muddar och sånt ska på, sen är de klart!

Imorgon tvångslutas de ju kl 1 då salen är bortlovad som vanligt, så jag har bokat mig en tvättid och hoppas att jag får komma in i tvättstugan som var låst sist jag skulle tvätta, snopet. De brukar aldrig vara låst och jag har ingen nyckel som passar dit. Kanske nått är paj? Vad vet man...

Nu har jag gjort klart de sista frågorna på silkes/siden arbetet så de är klart nu. Hänger framför tven och Simon och Tomas, dom är ju för underbara! Sen kanske de blir lite film!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

I värsta fall får du handtvätta allt gumman, hihi.



PUSS!

2009-02-02 @ 22:19:56
Postat av: Frida

haha nej då, i värsta fall får jag ta hem och tvätta :P

2009-02-02 @ 22:42:41
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Lisen

2009-02-03 @ 09:56:12
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: lisen

KANSKE ska skriva nått innan jag trycker enter med !Det måste vara årstiden nu för verkligen alla är så himla trötta. . skulle ju vaknat för 2 timmar sen hade jag bestämt men ist står kaffet och puttrar nu. . Illa.



ha en bra dag min fina <3

2009-02-03 @ 09:57:54
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0