ROSA jacka med SHIT vilka stora knappar

Nu är jag bänkad framför Criminal minds, proppmätt är jag också.

Nu är jag på G igen, gjorde massor av nytta idag i skolan. Nu är jackan snart heelt klar! Imorgon! Fodret är fastsytt, bara lite handstygn kvar sen ska de p lite extra knäppning så den kommer sitta prima. Sen är den helt klar!

Har börjat att skeda inför vävningen också, har ju dock klantat till de lite med ordningen på trådarna, men de löser jag nog med lite back-up av Gunnel! Hade tänkt att fixa klart med trådarna så långt jag hinner imorgon så jag kan börja väva snart!

Kanske att de blir till att åka hem imorgon, såg att ikea behövde lite personal i helgen, stämmer de så vill jag jobba, så då blir de till att bila hemmåt.

Bilder på jackan, äntligen va! Men nu ser den ju typ ut så som den kommer se ut, lite ändring blir de med hyskorna, men inte så mycket. Knäppningen blir lite stabilare bara..! Men jag gillar den! :)

Tänk nu SHIT vilka stora knappar, för de var så jag sa när jag skulle försöka förklara hur stora jag ville att dom skulle vara, så Anne skulle förstå, inte stora knappar utan SHIT vilka stora knappar. Och luvan skulle vara stor också, som på Skönhetens kappa när hon och Odjuret har snöbollskrig. Ser ni likheten? Jag tycker ju att jag lyckades bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den är så fin! =)

Men va arg du ser ut på bilden =P

2009-02-19 @ 21:35:24
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Frida

Men meningen är att man ska kolla på jackan, jag va ju inte direkt nån skönhet på bilden men luvan är ju inspirerad från skönhetens luva, så de fick duga. skönhet nog! ;)

2009-02-19 @ 21:40:33
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Cassandra

SHIT vilka stora knappar o SHIT vilken snygg jacka o SHIT va du verkligen är grym gumman!



Här kommer SHIT stor puss!

2009-02-19 @ 22:39:24
Postat av: Lisen

Fan va duktig du är Frida!! Den är jättefin!



Puss !

2009-02-20 @ 09:43:52
Postat av: Matilda

jackan är hur fin som helst.. hoppas vi ses snart!

2009-02-20 @ 12:30:45
Postat av: liindis

den blir najs :D

2009-02-21 @ 12:45:41
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fiiinis med VÄRSTAA fina jackaan.

Åhh...

2009-02-21 @ 19:29:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: palestrooo :D

duuuuuuuuuuuktiiiiiga friiiiiiiida!!! jackan var jätte fin.. den var verkligen fridig hahaha

2009-02-22 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0