Nu börjar min sthlms-vecka

Nu är jag i sthlm och har precis käkat lite lunch. Jag passade på att åka med pappa hit och kikade in lite på hans jobb och fick låna en elsladd till datorn, eftersom jag va så smart och glömde den hemma..! Jag var här vid kl 10 och då fick de bli en liten powernap. Men nu har jag segat lite för länge och ska bege mig in till stan och frossa i butiker. För här finns de ju faktiskt lite fler butiker än i Skara...

Jag ska köra mig ett 'provåk' till praktikplatsen också, så jag hittar! Haha :) Men för säkerhetsskull ju! Imorgon börjar de ju! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till vackeeer

2009-02-09 @ 21:43:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0