Näst sista dagen på praktiken då...

Nu har jag fått i mig nått att äta, var riktigt hungrig för första gången på den här veckan, tven är igång och jag väntar på Criminal minds.

Idag fick jag mig en evighetuppgift. Så nu har jag nått att göra tills slutet. Skriva in kontakter med namn, kontakt uppgifter, kategori och lite sånt, från ett system till ett annat. Så de finnas att göra vill jag lova. Men de är ganska skönt pillerijobb. Får lite småuppgifter emellan åt om de är nått som behvövs göras. Men måste ju säga att imorgon är min sista dag och de känns som om jag knappt har hunnit prata nått med något utan dom... Känns absolut för kort, men men...

Nu har jag diskat allt som jag använt eftersom diskmaskinen tydligen inte var den bästa, inte sådär jättekul upptäckt när man ska plocka ur disken, men nu är de gjort.

Måste ju bara säga att jag har västa lyxhemmagjord saft här som jag pimplar varje dag, inte så nyttigt kanske men gott ju! Lite vardagslyx!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag vill också smaka på Fridas hemmagjorda saft, hihi.



Puss!

2009-02-13 @ 11:32:14
Postat av: Frida

Haha de va ju dock min mormors :) men massa gott!

2009-02-13 @ 21:02:23
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0