Mysig fredag i Uppsala

Idag sov jag ut. Vaknade kl 12. Hade inget planerat före kl 19. Segade lite hemma och pillade med mobilen. Sen skulle jag gå ut och gå lite med Carla som verkade ha piggat till lite, men hon fick en feberattack igen, så de blev inställt. Skulle precis börja bege mig till stan så ringde Rebaz och så fick jag sällskap! Så de blev en snabbt varv runt stan sedan fikade vi. Hårfärg inhandlades och sen blev de ett solaire besök. Efter de så shoppades de sushi till mig och mammi.

Nu har jag färgat håret, kollat på let's dance och käkat sushin med mammi. Efterbehandligen sitter i och nu ska jag börja leta kläder för ikväll ska jag ut med Rebaz och hans förtjusande fru Anna. Mina bästaste! Ikväll ska de skrattas och skoj ska de bli! Nu ska jag speeda på lite och dra mig över till de lyckligt gifta paret och förhoppninsgvis kanske sjunga lite Lipz!

Kommentarer
Postat av: lisen

mysig dag hjärtat! nu ska jag strax iväg o träffa min mor. Vi ska på båtmässa :) haha Va hände.. Saknar dig!

2009-02-07 @ 10:14:18
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0