Modemässa, fest och film

Nu var sthlms-veckan över och jag ska nu dra mig tillbaka till Skara. Allt är packat och klart, nu ska allt ut i bilen och sedan bär de av. Min morfar har fixat och trixat med bilen så nu går den som en dröm! Besiktad och klar! Snällaste morfar, tack :)

I fredags var de ju fest, vi fick tag på varandra och alla kom fram till Rebecka och förfesten efter om och men... Det var en skoj kväll med massa galet folk, lägger upp bilderna när jag är i Skara...

Lördagen började med en tripp till Modemässan, den var dock en besvikelse.. De var väl skoj att gå dit och se hur de fungera, men alla försäljare som stod med sina märken och skulle sälja var sjukt otrevliga. Retade mig på de men livet går vidare och vi kikade runt ett varv, sedan drog vi oss tillbaka. Åkte hem till mormors lägenhet, städade, vattnade blommorna och lite sånt, så kom pappa sen och hämtade mig. Vi åkte förbi hans jobb och hämtade nån TV och lite annat teknisktgrejs. Sedan åkte vi förbi morfar och hämtade min bil och efter de blev de pizza med mamma och pappa. När pizzan var uppäten och melodifestivalen slut (Måns låt sitter envist fast i hjärnan.. Lallaallalaaa...) så begav jag mig till Anna för att fira henne på 25-årsdagen. Det var ett härligt litet gäng som var kvar till slutet och det var riktigt trevligt.

Idag var de lite segt och jag satte på en film, XIII, hette den. Men de visade sig att de va nån form av film serie eller så, jag har kollat på två delar nu och när man trodde att de löst sig så dök de upp mer problem.. Ojoj, nu måste jag hem och få tag i resten av delarna, helt spännande! Riktigt bra faktist. Se den!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Måns va grym! :D



Puss

2009-02-15 @ 20:10:59
Postat av: Lisen

erkänna att du bara gilla måns pga hans lättklädda dansare som satte sig på huk o visade hela heligheten :P Kan lova att Robert satte i halsen när han såg de . haha . Ha en bra dag hjärtat.

2009-02-16 @ 07:34:02
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: liindis

Måns hade ju hela pussycat dolls bakom sej självklart att han gick vidare då :/

2009-02-16 @ 21:59:26
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja de va de första jag sa när brudarna kom ut, Pussycat dolls rakt av!

2009-02-16 @ 22:12:08
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0