Målet inte uppnått, men snart

Idag var ju planen att göra jackan 100% klar, för den är ju typ klar, men den skulle bli helt färdig. Men så blev inte fallet. De blev fel med knäppningen, inte vidare snyggt, ville inte att hakarna skulle synas när man knäppte och det gjorde de tydligen. Så de fick bli till att göra om... Men nu är de bara två stycken hakar kvar, sen är knäppningen helt  (blev en hel del extra jobb..) och så är de sista foderhålen som ska sys ihop för hand. Allt de sista jobbet nu är för hand. Så idag har jag bara sytt för hand, inte direkt min favvo, men skulle kunna kalla de rogivande.

Men jag har faktiskt fixat med väven också, så nu är trådarna uppsnurrade i vävstolen och så iallafall, imorgon ska de börja solvas. Föra trådarna genom ännu fler trådar... På fredag ska jag börja väva, senast! Så de så!

Jag har pysslat lite med formgivningsuppgiften, min kollektion, nu när jag kom hem. Hade ju kladdat lite innan, men nu har jag valt ut några av plaggen och så, de känns helt okej, nu ska jag börja finslipa bara!

Ja hela min dag har gått åt skolgrejs och så kommer de fortsätta vara nu, ska kika på TV såklart, men ska kika runt lite på utbildingar när man ska söka senast och lite sånt. Så PLUGG PLUGG PLUGG.

Jag ska lyxa med popcorn till Lipstick djungel, och imorgon så SKA jag ha en semla! :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lipstick djungel är så grymt bra. Semla är gott o du är så söt så!



Puss

2009-02-23 @ 22:22:46
Postat av: Anonym

Lipstick djungel är så goodie, semla är gotti o du är en sötis.



Puss

2009-02-23 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0