Knapparna

Måste ju bara dela med mig av informationen, knapparna kommer bli AWESOME! Alltså sjukt bra! Jag har klippt ut själva knappen nu och stoppningen är färdigklippt. Jag gjorde mig en provknapp och den blev hur bra som hellst! Jag vill bara till skolan så jag kan sicksacka runt tyget så jag kan få göra mina knappar och sätta på dom...! Eftersom jag inte vill riskera att tyget fransar upp sig..! De vore ju surt..! Så jag får lov och vänta.. Måste ju vänta tills på torsdag...! Då ska ni få se bild på min rosa puffjacka också..! Nu får ni nöja er med knappen.De svarta ni ser är alltså LPskiva och de vita är vadden och de rosa är provknappen såklart! Men åååh, jag vill göra imorgon!

Tro de eller ej men jag ska börja tänka på refrängen redan nu och sova i tid, eller iallafall lägga mig i sängen och läsa en tidning eller så...! Har fått mitt första nummer av Cosmopolitan hem nu! Wii!


Kommentarer
Postat av: caroline

blev ju asbra:D

2009-02-18 @ 12:35:16
Postat av: Cassandra

Snyggt gumman, du vet vad du sysslar med! Hihi

2009-02-18 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0