Keep up the good work

Dagen började med lite mönsterkonstruktion och sedan vart de vävning för hela slanten. Hittade dock ett till fel, hade missat ett rör i skedningen, vilket innebär en massa extra jobb för att de ska bli bra, mer pill med trådar. Sedan ska de spolas trådrullar som man väver med. Men sen fick jag äntligen komma igång med själva vävningen! Målet var 2 meter och de höll jag. 2 meter och 15 cm vart de idag och så spolade jag upp tråd till yttligare en meter så de bara är att sätta igång imorgon! Känns bra!

Fick ett samtal av Ikea idag också och dom ville att jag skulle jobba i helgen. Känns superbra och jag blev verkligen glad, för då ska få jag åka hem! Wii! Så imorgon blir de till att väva klart, sen ta sig hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0