Ja men andra dagen på praktiken då

Andra dagen på praktikplatsen. Planen var ju att jag skulle ta med mig min dator, men jag hade tankarna nån helt annan stans imorse. Så den glömdes. Fick börja med att städa då, men de ska ju också göras. Sedan fick jag mig ett uppdrag att välja ut 10 st modebloggar som ska kontaktas angående en vintagemässa. Hon ville ha seriösa bloggar med många läsare och namn och kontaktuppgifter på dessa. Så de började jag med när jag kunde sno en dator. Men sen vart alla datorer upptagna och jag fick mig ett lass tidningar där jag skulle leta efter artiklar om bl.a. modemässan/designgalleriet/trendgruppen. Fick sluta lite tidigare när de inte fanns någon dator, så jag gjorde klart blogguppgiften hemma. Imorgon ska jag komma ihåg min dator och då fanns de en hel del uppgifter till mig som de verkade. Spännande.

Annars så skulle jag ju hälsat på Tarik, men han kom hem så sent, så de blev inte av. Får se om jag hinner träffa han då, vore ju skoj! Hoppas ju dock på fest på fredag, så kanske ska ta och höra av mig till lite klasskompisar i närheten och se till så dom är taggade...! De verkade ju så i skolan iallafall, vi får hoppas att de inte ändrats! Sen modeveckans besök blir på lördag, så de ska också bli skoj som sagt. Sen är de ju favvo-Anna som fyller 25 år och de är kalas på alla hjärtans dag och allt..!

Segaste ever är jag också, kom hem, värmde lite mat i micron, satte mig i soffan. Bänkad. Rör mig endast när jag är sjukt kissnödig. Lite sorgligt, japp. Hade velat gå ut och gå, men de är ju så himla svinkallt, så inte alls sugen på de. Så soffan it is. Man kanske kan få en plattrumpa på de sättet istället, vad vet man?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men ring skjortan då??

Alla hjärtans is som sagt comin up och allt...

Hiihi bara för att ja va tvungen sötaste duu :D

2009-02-12 @ 10:24:02
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Lisen

jag hejar på att man får platt rumpa av att sitta mycket.. hoppas :)

2009-02-12 @ 13:56:06
Postat av: Anonym

Kul att du får börja med massa mode-uppdrag nu, your the best!

2009-02-12 @ 19:30:12
Postat av: Cassandra

Kul att du fått börja med små mode-uppdrag nu, your the best!

2009-02-12 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0