Bilen ville mig väl och jag är nu hemma

Hela färden hem gick bra och nu sitter jag här. Idag var de dock en såndär dag där de kändes som om jag åkte i en evighet. De brukar känns som om de går rätt fort, men inte idag, vägen lång. Och mörk.

Hembesöket fick börja med en tv-kväll med familjen. Känns skönt att vara hemma. Har suttit och pillat på min mobil en massa nu och börjar sakta men säkert lära mig. Finns ju dock inte å,ä eller ö, men men... Bara de som var störande, annars var den hur bra som hellst! Den är supersöt! Så värd!

Första tvätten är igång och jag börjar bli riktigt trött nu. Blev sent igår för att hinna med allt som skulle göras. Ska fixa klart med tvätten sen ska jag nog bege mig till sängs.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

PUSS!

2009-02-05 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0