Snart hemma i Uppsala igen

Nu är de bara en dag kvar i Malmö, typ. Jobbade en snabbis idag 18-21 (julöppettider - som om nån vet om dom ändå, DÖTT efter 20), samma pass imorgon, sen jullov på riktigt!

Idag var de en snabbis på stan med Oscar och sedan fikade vi tillsammans med Linda. Mys. Lite jule-hej-då-mys.

Onsdag kl 15 lyfter planet.. Måste kolla upp med flygbussar och sånt stuff.. Blir lite nervös av sånt, när jag aldrig åkt till t.ex. flygplatsen nån gång, men de kommer gå som en dans, de vet ju jag!

Julafton snart! MYS! Inte så mycket julstämmning nu faktiskt.. Men den lär ju komma när jag kommer hem till min älskade family! JA TACK! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag saknar dig!! ring mig när du är i uppsala :)

2009-12-22 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0