Som sagt, flyt!

Andra dagen i skolan började med lite lära-känna-lek. Nu är vi indelade i 2 grupper för första grupparbetet som ska vara om Egypten, Rom och Grekland, modet där för massa år sedan. Och det var ungefär de vi fick veta. Sen får vi välja själva vad vi vill göra för slags arbete. Är så inte van vid folkhögskolestylen, men de kommer väl. Känns kul ändå! Gruppen känns super, vi ska mötas på stadsbibblan på fredag (eget arbete) och va duktiga och sen luncha :) Kommer bli mys!

Imorgon skulle de vara en utflykt, men de vart en liten dubbelbokning där, kassautbildning på Åhléns kl 4. Så Jag får hoppa vandringen som skulle ske strax utanför Helsingborg. Missar ju inget skolarbete iallafall. Riskerar ju bara att bli totalt mobbad och utanför när alla andra kommer lära känna varandra innan och utan efter en dag. Haha! Nej, inte riktigt.

Eftersom jag ändå skulle skippa utflykten fick jag komma och jobba redan kl 10. Jobbade lite idag också efter skolan. Slutade klockan 8 och då mötte jag upp Linda (en kollega från Ikea) och vi checkade in Malmöfestivalen och bl.a. The camp. Vart sugen på lite chokladhjul-spel och vann högsta vinsten på första försöket! Vilket flyt va! Mitt flyt is never ending! Awesome!


Kommentarer
Postat av: Carla

Helt jävla otroligt! Fattar inte hur du lyckas!!! :D

2009-08-19 @ 07:14:03
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nu har du choklad så det räcker o blir över hetnos :P

Smaska på bara..!

2009-08-19 @ 08:40:33
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisen

mmh :) Du har bra flyt i livet hjärtat! Puss <3

2009-08-19 @ 10:59:45
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhhh, vill oxå vinna på chokladhjulet =)

Rebaz säger; "Jag vill ha parfym"!...



Puss och kram från oss båda

2009-08-19 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0