Idag blev jag lite kär

Jobbade ju bara 3 timmar idag. Fick en jätterolig första kund, så de kändes toppen. Hon vart sjukt nöjd när hon gick därifrån. Känns awesome! Jag hittade mig en liten skinnväst (21-års kris?) från Jackpot som jag bara så älskar. Jag lånade den och jobbade i den idag. Kände mig tuff. Haha :) I want it. Helt kär! Självklart var de lite volager inblandat... Synd bara att den inte var i billigaste laget... Studentkassan tillåter inte en liten söt miniväst för 1600 kr eller nått sånt.. Tyvärr! Men vill nån köpa den åt mig så välkommen ;) Försökte hitta en bild på den, men den gör sig så mycket bättre live. Man ser knapp den söta volagen som går runt hela kanten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0