Festival i stan och finbesök väntas, ett ord, AWESOME!

Vart en kort dag på jobbet...

Drog mig ner på stan i det vackra vädret och kikade runt lite, köpte mig en papperskorg till min söta toalett. Nu är de fart i stan och de är festival! Malmö stadsfestival. Skoj! Finbesök väntas, dyker upp runt 8-tiden och då får vi väl kika ner på stan och ta del av alla festligheter. Awesome!

Till Magdalena.
Vad kul att du kikade förbi! Jag ska göra allt för att hålla dig uppdaterad och ska självklart samla på mig all viktig information till dig (jag var en vecka sen på förra utbildningen jag gick, så vet hur de är..), kika in på bloggen så skriver jag garanterat vad vi gjort..! Ge mig din mailadress eller nått så kan jag ge dig lite mer ingående info om dagarna :) Ses då! Kul!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej igen! Vad glad jag blev när jag såg att du hade sett min kommentar, känns skönt att veta. Ja, det känns inte alls kul att missa första veckan, men så är det. Min e-postadress är [email protected]. Tacksam för all info du kan ge mig, himla gulligt av dig! Lycka till första veckan, jag är off till Rhodos nu! Ha det bra! /Magdalena.

2009-08-15 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0