En såndär måndag

Dagen började med en liten sovmorgon och sedan en snabbis till skolan och nu hemma och broderar. Tog mig längre tid än beräknat att komma igång med själva broderit, men nu är de på gång iallafall..

Malin kikade förbi och vi lagade lite middag tillsammans, eller ja, kokade potatis (skar sallad) och slängde fram lite sill. Gott. Mys med sällskap :) Nu har hon lärt sig hitta hit också. Jag fick försöka guida lite med hjälp av hitta.se.. Haha, men fram kom hon!

Annars sjukt slö dag. Tänkte tvätta, men hade inget tvättmedel och självklart glömde jag bort de när jag handla. En annan dag. Söka studiebidrag, inte de heller. Men ska faktiskt räkna ut nu på momangen vad jag kommer tjäna och ringa imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0