En dag som denna

Jaha, skola... Börjar komma in i vardagen nu ju! Idag hade vi lite diskution med lärarna om vad vi vill ha ut av utbildningen och de har vart lite luddigt om vad som kommer hända och så, men nu känns de så mycket bättre. Imorgon är de eget arbete och vi ska mysa på stadsbibblan och sedan luncha :) Kommer bli supermys!

Nu ska jag slänga i mig lite tråkig mat och sen ska jag till jobbet och va med på kvällsrutinen så jag kan den mer säkert med kassa och allt sånt med fack hit och dit och vart allt ska ta vägen.

Tänker på dig min bästaste mami!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh va jag saknar dig !

2009-08-21 @ 17:38:06
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0