"Eget arbete"

Idag vart de lite eget arbete med klassen och vi möttes upp vid stadsbibblan, de nya hangoutplacet. Här i Malmö är stadbibblan helt modern, inte alls nån mysfaktor á la bibliotek, bli vän med oss på facebook står de på en av plattkärmarna inne i den moderna klossen (de ser verkligen ut som en stor glaskloss).

Sen vart de lite mysfika med klassen för de sista moneysarna. Vi hade ju faktiskt 2 födelsedagsbarn i vår grupp och dom fick käka lite tårta såklart! Grattis på er! Efteråt kikade vi runt lite i lite bra butiker att känna till för oss.. Sybehör och sånt skoj. Funderar starkt på att ta upp mina kassar med tyg och stuff och försöka sortera lite..

Idag har jag snackat med bredbandsbolaget igen. Dom har vart helt roliga och trevliga och mycket hjälpsamma hittills iallafall. Nu är bredbandet igång och snart ska jag ge mig på telefonin, ett hemnr. är ju ett måste! Mitt tredje hemnummer här i livet, fast 018 är alltid mera hem än nått annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0