The life as a säsongare in the Cypern

Jag spenderade ca 4 månader i Cypern och jobbade till en början åt Grabbarna Grus och sålde biljetter tillsammans med Carla och 2 underbara brudar från gbg, Lisen och Cassandra, på lite ruttna hotell. Jobbade och slet på med dessa biljetter, jobbade på festerna och hade skoj till en början, men sen sket de sig och blev sämre och sämre och vi sa tillsist upp oss. Tröttnade totalt. Semster 3 veckor och sen drar vi hem tänkte vi då. Carla stog kvar vid valet att åka hem men jag struntade i min biljett hem för jag skaffade mig ett nytt jobb på Rockgarden.

Rockgarden ändrade tillbaka min uppfattning om Cypern. Var ganska sur och gillade inte alls jävla-skit-Cypern efter skitjobb och tråk och slit. Men fick då fasta tider, underbara folk att jobba med och mer tid till att träffa alla andra helt fantastiskt underbara människor jag träffat där nere. Sola och bada på dagarna, laga mat tillsammans med tjejerna på eftermiddagarna, jobba och festa på kvällarna/nätterna! Hur underbart låter inte de?! Min vardag den sista månaden i Cypern, underbara Cypern.

Nu har jag gjort de och de va superkul och lärde känna massor av underbara männsikor från hela Sverige. Bilder säger mer än ord, och ni kan ju förstå hur många ord och minnen de finns om ni räknar antal bilder, och kunde inte välja färre bilder än såhär... Mitt liv i Cypern. ENJOY!



Lite pose bild på flairing tävlingenPå partybåten!







      











Rockgarden








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0