Telefonterror och fest planerat

Idag gick vi till skolan, faktiskt. Vi har ju fuskat och tagit bilen, speciellt på måndagar! Men idag gick vi och för första gången exprementerade vi inte med massa genvägar som helt klart var omvägar, de har tagit oss ca 35 min att gå till skolan och nu när vi gick raka stora vägen så tog de 20 min. Så värt ju! haha va har vi hållt på med egenligen?! Men nu vet vi ju hur vi ska ta oss till väga och 20 minuters gång känns så mycket mer okej. Sen när flyttlasset går så kommer en cykel med och vi kan cykla! Iallafall ett tag till.

Annars i skolan så kämpar jag på och de börjar lika en skjorta nu, så förhoppningsvis är den klar nu i veckan! :)

Idag har jag vart helt duktig också! Hemma så dona jag med lite grejs som jag låg efter i skolan, skrev kaligrafi och affärstext och måla kort till mina grattis-kort som vi fått i uppgift. Känner mej duktig.

Annars så kämpar jag fortfarande med att få tag i denne Malin som lagt ut fåtöljerna på blocket, har ju endast ett hem nr och mailen svarar dom inte på. Och hemma verkar dom aldrig va heller! Jag vill ha! Imorgon är de telefonterror hos dom. Haha.

I helgen blir de fest!! Helt sjuukt vad veckorna går fort, vi åker hem torsdag eftermiddag och de är ju bara imorgon sen åker vi, de va ju fan nyss helg, fast de är ju skönt :)

Kommentarer
Postat av: Kirre

Fan äntligeeen är bloggen igåång ser jag!

- Wow, jag gillar't!

Åh jag vill vill VILL att du kommer till oss på fredaaaag Fridiiis <3

2008-09-24 @ 22:20:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Siolia

Hej hej! Trevlig blogg! :P Hittade hit genom länkar och kommentarer.



*Tävla om en bloggdesign på min blogg! Berätta om en rolig/häftig/galen/romantisk...Resa*

2008-09-24 @ 22:23:35
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg! :) Godnatt!

2008-09-24 @ 22:24:29
Postat av: Anonym

Snygg blogg! :) Godnatt!

2008-09-24 @ 22:24:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0