Snart ska man flytta...!

Idag var de skola igen. De är kul och idag vart mitt skjortmönster klart! Och precis nu när jag skrev de kom jag på att jag skulle tagit hem tyget och tvätta de så att de skulle krympa innan jag ska börja sy, dehar jag ju då glömt, fan! Imorgon får de helt enkelt ta och bli till att sy klart kjolen, eller så mycket jag hinner iallafall!


Idag planerade jag, Carro och Susanne att vi ska ut i Skara imorgon, iallafall vi, alla som är kvar i Skara och vill får hemskt gärna följa med!


Idag kollade jag ju på lägenheten, och jag flyttar in från den 1 oktober! Spännande! Ska målas och fixas, KUL KUL KUL! Sovrummet och vardagsrummet skulle hyresvärden stå för, men jag fixar själv så jag slipper vänta! Tänkte nog köra lite färg i köket med, eller färg och färg, vitt vitt vitt över hela placet, då är de ju ingen efter som kommer klaga heller, vitt är ju lixom vitt. Haha. Annars var de vitt kakel i badrummet och blåa väggar upptill, vita luckor i köket så de känns ju bra. Dock ingen frys, får se hur jag löser de...! De bästa av allt, flyttar endast 400 m rån Carro, så får jag abstinens så kan jag alltid springa över, haha yeah! :)


Nu håller vi på och kollar på Lyxfällan och lär oss en läxa eller två förhoppningsvis. Csnpapprerna är inskickade och hoppas allt går som de ska och att pengarna kommer in snart så jag inte slutar på just Lyxfällan...! Haha nej då, så illa är de inte.


Annars så har Carro fortsatt duktigheten och satt upp de sista gardinerna och den sista hyllan i sovrummet. Nu återstår de bara att plocka rätt på tvätten som hänger över hela lägenheten då den inte hade torkat då vår tvättid var slut. Haha sämst!


Nej nu är de dags för äppelpaj sen igår! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0