Segast ever

Ibland är de ju bara så skönt att sega. Idag ska jag så inte göra någonting alls. Eller jag ska ju tvätta mina tyger och värma gårdagens pizza till middag.. Haha engagerad!

Har iallafall hittat de sötaste fåtöljerna på blocket! Och dom finns i Uppsala! Kolla bilden, supersöta! Skulle passa så bra att ta bort alla raka linjer som jag har på de grejerna som kommer in i hemmet, bryta av lite snyggt sådär!

Jag och Carro har gått upp från sängen och satt oss i soffan iallafall.. Haha. Vi kollade på Dreamgirls till frukost och nu är den slut och Carro gjorde dagens duktighet genom att åka iväg på kontainer jakt för att slänga vårt skräp som blev när vi målade och grejade. Duktig ju, själv sitter jag duktigt kvar i soffan :)


Sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0