Måndag

Ja, nu sitter man i skolan, de är verkligen så måndag. Helt slut i huvet och mår lite dåligt, illamående, FY! Har inte tid att bli sjuk nu ju! Massor att hinna med, har klippt ut alla delar till min skjorta precis och ska nu börja knåpa ihop den! Spännande!

Fick ju dock reda på att jag måste göra om dragkedjan på min kjol, som hade gått upp ett hål i mitten på, så jäkla surt, men vet ju hur jag ska göra så får fixa de någon eftermiddag.

Annars läste jag lite citat och sånt igår för jag tänkte göra lite tavlor av de sen, såna som motiverar, men då stötte jag på de här:

"Fat people are harder to kidnap"

Haha jag tyckte de va hur kul som hellst, lite elakt men ändå helt kul, var nog dock ganska övertrött igår, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0