Måndag är den sämstaste dagen!

Måndag, inte undra på att lite sämre tillverkningar kallas måndagsex. Fyfan va måndag är sämst! Helt sjukt trött har jag vart idag, fy fy fy! Som tur var var jag inte ensam, både Carro och jag var sjukt trötta, så vi gick faktiskt till vilorummet i skolan och knöla ner oss som 2 köttbullar för att få plats och sov i ca 20 min, de var så värt. Efter de hade vi formgivning och en stackars praktikant fick sitta modell när alla skulle måla av henne, men hon va söt och modig, så de gick bra.

Annars måste jag ju bara säga att de va så sjukt imorse, jag var helt förlamad när jag vakna, jag kunde inte röra mina armar eller ben och inte ens öppna ögnen, haha min kropp sa nej helt enkelt, de va heelt sjukt. Jag drömde tillomed att jag ringde till skolan och sa att jag inte kunde röra mej och att jag inte kunde komma. Men kom upp tillsist och kom i tid till skolan.

Nu är iallafall tentan utskriven och helt hundra klar.

Imorgon får jag nycklarna till lägenheten!! Spännande! Då ska de spacklas..! Mamma skickade ett sms och hon hade shoppat svarta och starkrosa handdukar och en starkrosa badrumsmatta med! Jag kan lova att de kommer vara en del rosa i min lägenhet...! Men fint kommer de blir, ska ta kort sen så ni får se såklart!

Nej ska faktiskt börja tänka på refrängen och gå och lägga mej i tid, Carro som alltid lägger sig i tid ligger redan i sängen, jag blir ju helt stressad av henne..! Haha nej då, men nu är de dags att knyta sig så man kanske kan va pigg imorgon?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mitt mottot är ju att skönhetssömn kan man aldrig få nog av;P! skjortan är skitsnygg btw, byxor nästa! Kan du inte sjunga lite mer allsång nu eller vissla haha!:*

2008-09-30 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0