Hemma i Uppsala och tentan är gjord!

Nu sitter jag hemma i Uppsala  mitt röriga rum som är proppat med grejer som ska med till Skara nästa helg, och rörigare kommer de bli när jag ska monterna ner allt så de enkelt kan packas in i bilen och mammi och daddi kan komma farandes med allt näst helg. De gick fort att köra hem idag och traffiken flöt på fint, haha.

Blev klar med min skjorta idag! :D Nöjd med hur den ser ut men de blev ju inte 100% innuti om den ska betygsättas, men funderar på att sy en till skjorta som kan få betygsättas, men annars älskar jag min sil på skjortan, men lägger ut bilder imorn! De blir nog kvällen outfit tillomed! Så nöjd är jag tillomed.. Haha!

Har precis gjort klart (i princip) min hemtenta om Ull. Har nån fråga som jag inte kan svara på eftersom jag har matrialet kvar i Skara, så de får jag ta på måndag, men så skönt att de nästan är klart, att jag verkligen satte mig ner och gjorde de nu så de inte skulle hänga kvar i bakgrunden av min hemvistelse.

Imorgon är de flyttshopping som gäller...! KUL! Mest nyfiken på fåtöljerna såklart, men dom ska vi köpa direkt på morgonen 9.30! Så behöver inte vänta så länge till och på tal om den tiden så ska jag nog ta och gå och lägga mej snart..

Men fick lite msn-kontakt med en kär vän från Cypern, så vill ju prata lite med honom nu! :) Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0