Helt vanlig dag och tenta

Hela dagen har bestått av sömnad i skolan, sytt på min skjorta en massa, och förhoppningsvis klar imorgon å vi har en till dagmedbara sömnad, de är kul med dessa dagar, man hinner komma in så bra och man hinner massor, men måste ju dock säga att sprätten är min bästa vän, hur skulle jag klara mej utan den, en hel del sprättande nu när man inte är sådär hundra på allt.

Min telefonterror behövde inte bli så intensiv då jag fick svar första gången jag försökte idag och nu är de så gott som klart..! Ska hämta och betala på fredag morgon, känns så bra att jag verkligen tagit tag i de och typ köpt dom nu. För de där är endå en sån grej som man bara låter vara men tänk så bra de skulle bli.. Så gör iallafall jag, men nu har jag gjort de och gu' så bra de kommer bli!

Hem till Uppsala imorgon efter skolan, dock själv i bilen, de blir lie dunka dunka helt enkelt.. Haha :)

Sitter just nu och gör en hemtenta på ull, saknar dock ett häfte som hjälpmedel så de frågorna som jag verkligen behöver de häftet på får jag helt enkelt ta på måndag. Ville ju egenligen va ganska klar när jag skulle hem, men får köra på på torsdag kväll när jag kommer hem och resten på måndag, ska nämligen in på tisdag.

Annars hängt framför tven efter skolan, lagat mat, hängt lite framför datorn... Hmm ja, och skola såklart... Men de va de, inget speciellt idag, inga kalvar eller så. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0