Fullpackad helg!

Nu har de vart massor att göra och massor har såklart hänt.

Fredag:
Shoppingdag med mamma, började redan kl 9.30 då vi åkte och köpte mina underbara supersöta rosa fåtöljer! Sedan åkte vi vidare till Jysk, Rusta, ÖB, Plantagen, Jula, Chili, 2 secondhand butiker och så avslutade vi på IKEA. Shoppas loss som bara den! Och fynd gjordes helt klart! Men de kommer bilder på de sen när de packas upp i lägenheten! Just nu ligger de mesta inproppat i bilen...

Fredagkvällen bjöd på fest, nu var de dags för lite supande efter min vita månad, så de blev fest med 2 kollegor, Märith och Assal. Vi började festen hemma hos Märith med en liten träff av henne man i livvet, mycket trevligt. Sedan var de vin och cider och fest och snack och massa skvaller såklart! Sedan begav vi oss ner till stan och in på Flustret, ett uteställe för typ alla åldrar... Jag vart dock lite för full men vi hade superskoj! Se bara så glada vi är på bilderna! :)

Lördag:
Jobbade till en början, sen hem och sova igen mej såklart! Sen var de bara att börja packa och montera ner allt som ska med till Skara då mamma och pappa ska ta släpet till helgen... Jag proppade in allt jag fick plats med i min bil och de va 4 hela ikeakassar fullpackade och en micro.. Haha! Kvällen var alltså full med arbete och skrivande av checklistor...

Söndag:
Jobb hela dagen och sedan åkte jag direkt tillbaka till Skara, hämtade upp en sthlms-tjej, Viktorija, på stationen och åkte tillbaka till Skara. Kom fram runt kl 23 och då var de bara sätta sig och göra mitt byxmönster som verkligen behövde vara klart på måndagen. Så de blev ingen sömn förrens kl halv 1.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0