De blev visst lite mys istället

Nej du, de fick inte bli någon utgång. Det blev en myskväll hemma istället med film, pizza och chips! Mumsi! Vi va helt sega och trötta så vi hoppade helt enkelt våran festkväll. Vi var ju dock på systemet och köpte lite alkoholhaltiga drycker, så jag var nära på att inte klara min vita månad! Eller de va ju nästan en hel månad isåfall, men nu är den så gott som avklarad.. Ska ut och festa på fredag och då har de ju vart den 25 som är de magiska datumet, då har jag var nykter en hel månad. Inte för att de är värsta grejen, men ändå, inte ens en enda droppe alkohol. Jag är ändå ganska stolt över mej själv. Haha :)

Idag var de sol och ganska varmt och vi hade fått i uppgift att ut och måla av en dörr på någon byggnad i sol så de va skugga med i bilden, så vi passa på nu när de va sol. Till en början gick de helt åt skogen men vi körde på ett ny tänk när vi totalt tröttna och kände att vi sög och böt dörr helt enkelt, och då gick de bättre, vi hade nog låst oss totalt. Och ingen jäkla sudd hade vi heller, så de va en chans som gällde och papprerna började ta slut... Haha men de löste sig ändå helt okej om man får säga så.

Just nu sitter jag och söker lite på internet om vidarutbildningar efter detta år. Jag är inne på Skodesignerlinjen i Borås, den kostar dock 50 000 kr om jag fattat de rätt, men de kan de ju va så värt om de är de jag vill jobba med de närmaste åren, men ska kolla runt lite och tänkte söka lite olika, sen när de är dags, de är ju så hög konkurrens på dessa utbildningar, tyvärr. Haha helt hetsig, men jag vill liksom ha en plan av nått slag. Iallafall en liten plan.. Haha :)

Imorgon blir de väl mys söndag med ingen ansträngande på schemat direkt. Ska tvätta mitt tyg dock, de är ett måste! Så de krympt klart så jag kan börja sy min skjorta på måndag!

Annars så har Sabina kommit hem! De glädjer mej, kvinnan har haft de lyx i hela två veckor utomlands i solen och värmen! AVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0