Trasseltråd

Så, vävning idag då. När jag äntligen var klar med allt knytande och knåpande och jag skulle äntligen få börja väva, ja självklart så är de fel. Trådarna hade snott sig om varandra så jag fick göra om halva knytningen igen, helvettes skit! Men slapp iallafall ta upp allt och börja från början, de löste sig på nån timme, Gunnel hjälpte mig också. Snällaste! Rågillar Gunnel, hon är sjukt rolig, för att citera ett av hennes roliga kommentarer " De går ju inte och förstå vad jag säger.." När vi hade bindningslära. Hon menade ju dock att de va enklare att förstå när man ritade och så. HAhha men ändå, kul! Hon säger massa kuliga grejer hela tiden, så söt!

Men nu har jag börjat väva iallafall och de är rosa som håller på att testas med olika färger till och i olika mönster. Man började med att köra lite med tyg, så de blir som en trasmatta, jag är sjuukt sugen på att göra en trasmatta nu istället! De var så fint! Men nu ska de göras en kuvetväska så tänkte skissa på de nu ikväll så jag har de klart för mig hur jag vill ha de imorgon!

Annars så har jag ganska nyligen vaknat från en rallysovning även kallad powernap, så sjuukt seg i skallen och börjar bli hungrig. Tänkte nog bara köra på ravioli dag, enkelt och enligt mig mycket gott!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så du tycker INTE att vi ser ut som män då :D Haha

Btw. Fridiis, ja vill se dina klädeeer du gör fan!

2008-10-20 @ 18:50:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0