Speedad dag med massa kul!

Kl. 7.45 var vi i skolan och redo att bege oss till GBG och studiebesök på Operan, där fick vi en snabb tour runt och kollade läget, sedan fick vi titta runt i deras klädförråd. Där fanns det massor att se men jag fick ingen inspiration alls, de är knäppt, brukar alltid få lite snilleblixtar när jag kollar på kläder, vart eller vad de än är för kläder. Men inte alls idag. Helt inspirationslös. Sedan åkte vi och käkade och åkte vidare till nästa stopp som var en tyggrossist, kolla runt där bland MASSOR av tyger. Hittade de perfekta tyget som var så jag, men de fanns bara hela rullar på minst 25 m att köpa, ska inte direkt slå in hela lägenheten med de tyget, ville bara ha en köksgardin, så de fick va, fast om jag skulle va tt tyg, så skulle jag lätt va de tyget. Haha, hade ju dock inte kameran med mej, glömde :(

Sedan var de fri tid på stan, iallafall 2 timmar, så vi började med en rallyfika på 15 min sen snabba vi oss igenom massor av butiker, så många som möjligt. Haha :) Jag köpte mej en rosa mössa och matchande vantar och sedan matchande Uggs i rosa, så sött så.

Sedan drog jag och Rebecca till IKEA när vi ändå va GBG och där shoppade jag loss på bl.a. en pall, en hylla, en klädställning, krukor, växter och en vattenkanna. Det blir till att stanna kvar i Skara i helgen och fixa och dona.

Hela dagen har vart skoj och vi har skrattat och haft de superkul, tack för idag alla klasskompisar :)

Lollo ringde nyss också och jag var lite promenadsällskap, alltid lika trevligt att få samtal av denna underbara kvinna som dessutom antagligen kommer och hälsar på mej på söndag för lite myspys och hangaround! ÅH LÄNGTAR! Har ju inte träffat henne sen Cypern, där vi bodde tillsammans min sista månad.



Jag rotar runt i operans klädförråd, Rebecca och Cattis och Susanne och jag rallyfikar.


IKEA shopping och de super söta rosa som ska klä mig i kylan.


Kommentarer
Postat av: carolina

VART iallsin dar har du hittat de där snygga uggsen ?? :)

2008-10-10 @ 20:59:41
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kirre

Visst, uggsen va löjligt fina.

Mössan har jag syster och Carro också på huvudet på dagarna :D

2008-10-10 @ 23:11:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0