Snart en lite halloweenfest, skoj!

Idag så har jag ju lovat lite egensydda kläder, glömde ju dock kjolen i skolan så idag blir de skjortan som får visas.

Vävningen fortsätter och jag blev faktist klar idag, eller klar och klar, jag är klar med min första väv som ska bli en kuvertväska. Nu kanske jag får göra en till? :) De är skoj!

Tog en snabbis förbi ÖB och ICA och shoppade lite för att fylla ut skaffererna lite och lite snackas till Halloweenfesten som kommer nu på torsdag!

HALLOWEENFEST! Ser såå fram emot den, de kommer bli sjuukt mys! Jag ska fixa lägenheten lite och min outfit imorgon! Det är en liten klassfest hemma hos mig som kommer att utspela sig på torsdag! (Vi är lediga på fredag..!) Bilder kommer såklart!

Hemma blev de mest mys i soffan framför tven och datorn. Lagade lite käk som bestog av bakadbotatis med tonfiskröra, de blev riktigt smarrigt! Har börjat mäta upp vart hyllorna ska sitta också, de så blir prio 1 imorgon, hyllor, äntligen upp, ovanligt segt för att vara jag! Men nu jävlar!

Annars så tänkte jag försöka sova lite i tid, men njaa ska nog fixa och dona lite till innan dess.

My own desiign ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men va FAN då, fett snygg!

Fett mkt. Fridiiis.

Inget snack om att 'your brand' skulle hitta en marknad :D

2008-10-21 @ 23:28:49
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0