Planerat liv här hemma!

Ja, idag var de jobb igen och sedan var de lite TV-mys hos Carla, hon visade upp sina nya inhandlade grejs från dagen och de va fina grejer :) Ska användas nu på fredag vid utgång! Najs!

Imorgon är de inplanerat en sushilunch med mamma och syrran då Carrosarna böt plats till kl 5 och däremellan så ska jag shoppa lite secondhand tillsammans med Viktor, skoj!

Innan allt detta så ska de först tas en sväng till Nautilus ( mitt EX gym) och sola! Sedan ska de färgas utväxt och tvättas, all dess tvätt jag hade med mig! Har iallafall kört 2 maskiner idag, duktig där! Haha :)

Men ska bli så skönt att vara ledig imorgon! De va så dags för en ledig stund! Eller ledig och ledig, den är ju faktist uppbokad på massa kul! Wii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0