Ny period!

Ja igår kan jag ju inte säga att jag hade tid för någon blogg eller något annat än skola! Herregud va mycket de va, eller många småsaker kvar som allt lämnades in idag, de blev en lång dag från 10-20 i skolan och sedan yttlgare lite plugg hemma till kl 01! Men nu är de inlämnat och de känns bra. Idag ska jag så INTE göra något plugg när jag kommer hem, måste dock städa lite eftersom de va mycke pappersklipp och jag använde mitt golv som soprunna, men de är ju bara lite papper, eller ganska mycket, men jaja...

Så nu idag har jag börjat period 2 på utbildningen och de innebär vävning, så idag har vi börjat gå igenom lite och just nu står Carro och mäter upp tråd på nån grejs och de kallas varpning. Sen ska vi trä en väv, haha de kan bli lite intressant. De återstår att se hur de går när man är så pigg och hurtig som en själv..!

Annars så är de ju snart helg, igen! Känns skönt :) Och ska få fin besök i helgen igen! Man är ju bortskämd! Min bästaste Oskar ska komma och sällskapa lite med mej! Wiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0