Nu börjar de bli ett hem!

Ja ni kan ju förstå varför de inte blev så mycket bloggande i helgen. En hel del blev gjort iallafall! Mamma och pappa kom hit på lördag dag och innan dess hade jag målat hallen och när dom kom så packade vi upp allt som dom kom med, sedan åkte vi och käkade pizza. Åkte och shoppa lite sista grejer och lite som behövdes. Skruva ihop möbler från IKEA, målade ett varv till i sovrummet och fixade lite. Pappa satte upp TVen och fixa ihop alla tekiniska delar. Sedan bar de åt till hotellet och vi käkade en räkmacka sen sov vi. Hotellfrukost, mums! Super gott med frukost, våfflor, ägg och massa annat.

Söndagen var taperserar dagen, garderoberna fick lite roligare tapeter, så nöjd med halltapeten! FIN! Sedan åkte mamma och jag och shoppade lite till.. Hittade då min älskade lampa! Värsta fyndet! Den svarta i vardagsrummet, se bara så fin den är (korten)...! Mamma och pappa åkte hem och jag fixade lite till. Tack så världs mycket till dom!

Idag kom sängarna från IKEA och jag har fixat soffan och huvudgaveln och skruvat en hel del sängben helt enkelt. Men nu börjar de ju faktist bli ett hem! Lite småtomt överallt, men snart så. De är ju så stort, haha :) LYX! De blir nog bättre när gardiner kommer upp och så..! Ska skriva en inhandlingslista tills helgen då jag ska hem och självklart till IKEA! :) Wiiho!







Kommentarer
Postat av: carolina

SNACKA OM SNYGGA HEMMET ;)



Ser fram mot en inflyttnings inbjudan....

2008-10-07 @ 10:55:06
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: caroline

det är ju superfint! kommer strax över, woho hoppas man får provsmaka en kanelbulle;)!

2008-10-07 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0