Mysdag och nu skoldag

Hela dagen igår vart en mysdag tillsammans med Lollo, mitt finbesök! Så de blev lite film och ganska mycket onyttigheter. Tacos först, onyttigheter sen..! Men gott hade vi de och de va super mys att ha henne här, även om hon gick lite vild i mitt badrum när jag hade åkt till skolan idag, haha! Mina självhäftande korkar åkte i backen med massa grejer på och golvet duscha hon totalt, hon skickade dock ett sms och skrev de. Haha, inga problem, men blev lite full i skratt när jag fick hennes sms i skolan.

Idag fick vi en oförberett prov som egentligen inte va så oförberett eftersom de behövde va idag eller imorgon, vi byter ju grupp på onsdag och då ska massa grejs va klara också, så ska väl fortsätta plugget lite här hemma fast jag inte kom hem från skolan förrens runt halv 7.

Idag tog vi skolkort också, haha kul ju, jag fick sitta, skit också! USCH! HELA jag syns ju då, blir ju alltid så himla psyko på sådana skolkort, men jeje...


Kommentarer
Postat av: Kirre

Vi hade OCKSÅ ost-bågar igår.

VÄRSTA teckneet!

2008-10-13 @ 22:45:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0