Mycket att göra, mycket som händer

Idag har man hållt igång vill jag lova! Först var jag för första gången sen jag flytta till Skara uppe i tid och hann tvätta håret och föna och platta och tillomed sätta in lite löshår. Kände mej fräsh. Klackar på.


Skolan. Lite seg var jag nog, men hann göra klart mönstret till mina byxor och klippa ut i tyg, så de är bara sätta igång med att sy ihop alla delar imorgon, och självklart ska jag vilja ha en modell med massor av delar och detaljer, men de ska jag fixa, och bra ska de bli!


Kastade mig till lägenheten och målade taket i vardagsrummet, fyfan för att måla tak, snacka om nackspärr, ska aldrig mer måla ett tak.. haha eller de kommer jag säkert men usch ändå! ONT! Sedan slipade jag ner allt spackel som var en hel del.. Målade i köket också, men sen fick de va nog för idag, ONT i armen, snacka om träningsvärk imorgon!


Åh de börjar ju så mycket bra på TV nu! Älskar Desperate Housewives! Och idag Greys Anotomy! Goodiie! Jag har ju blivit en sn TV-tittare sen jag flyttade! Helt sjukt.


Idag är de ju lill-lördag och allt, så de fick bli lite tacos. Mums!


Som en smartklasskompis vid namn Cattis sade om onsdagar:

Onsdagar är en bra dag för då har halva veckan gått och de är snart fredag och helg.



Lite bilder från min lägenhet... Fixas för fullt!

 


Kommentarer
Postat av: Kirre

JAg vill komma och härjaa hos diig :D

2008-10-02 @ 19:13:15
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0