Min mamma är sötast!

Fick ett sms av mamma och så ringde jag upp för lite sällskap och lite prat med mammi! Hon börjar samtalet med "Såg du vilket långt sms jag skicka, tog en halvtimme och skriva" Haha fast hon skämta, hon sa att hon faktist inte tog tid så hon vet inte.. Haha SÖT!

"Vad är R N B N ?" Jag har ingen aning..?
"Men de stog att de va 3 dansgolv och nått om R N B kanske? Är de en grupp eller vad är de?"
Haha men mamma, söt, de är sån musik som jag lyssar på. En musiktyp.
"Jaha, såndär evighetsmusik."

Hur söt får man va :D ÄLSKA MAMMA! Hon ska också få tacos idag, fast i en annan stad och utan mej och med pappa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah Uppsala gungar osäkert ikväll det kan du ju skriva uppp :P We miss yaah

2008-10-17 @ 18:24:26
Postat av: Caroline

haha sööt! hoppas du har en trevlig helg;)puss

2008-10-18 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0