Mer lägenhets shopping och fixning på G

Idag har jag vaknat upp till min Wake up light, äntligen har jag kopplat in den, den hade dock lite lustigheter för sig. Hm. Sov ut lite och gick upp kvart i 10 och sedan begav jag mig till skolan tillsammans med Carro. Där gjorde jag äntligen klart min kjol! Den har ju redan vart klar men dragkedjan pajade ju mitt i, värsta oturen. Men nu är den klar och iallafall. Ska fortfarande ta och lägga upp bilder, men den är i skolan... Ska fixa SNART! :)

Sen shoppade jag en svart matta till hallen och lite blommor till sovrummet, så nu är de massor av blommor i mina fönster, försöker väl dölja att de inte är några gardiner, haha men de hjälper iallafall lite!

Har monterat min klädhängare till hallen också. Sedan en liten pall/stege har monterats och blivit rosalackad. De blev riktigt bra, den är liksom inte hel täckt rosa utan man ser trät, ja en lack helt enkelt. Fint! Mer ska upp, ska väl rita ut och mäta idag, borra imorgon, så jag ska va en god granne :)

Nu ska de lagas mat och käkas till Idol!

Kommentarer
Postat av: Kirre

Nej JOHAN är helt överstylad och taanig haha.

Men ah Yasmina är me beiige.

Jesper va me beige :P

2008-10-10 @ 23:07:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0